Spodziewane efekty (uczniowie):
- prezentują postawę badawczą w poznaniu prawidłowości świata przyrody,
- identyfikują problemy możliwe do rozwiązania za pomocą metod naukowych,
- wyjaśniają zjawiska przyrodnicze w sposób naukowy,
- planują i przeprowadzają doświadczenia do podanego problemu badawczego,
- bezpiecznie posługują się sprzętem laboratoryjnym i odczynnikami chemicznymi,
- korzystają z laboratorium badawczego rozwijając umiejętności praktyczne,
- są odpowiedzialni za środowisko, prezentują postawę proekologiczną,
- rozwijają swoje umiejętności korzystania z ITC (praca z tablicą interaktywną, programami multimedialnymi, prezentacje multimedialne),
- umiejętnie współpracują w zespole,
- osiągają bardzo dobre wyniki w ocenianiu szkolnym,
- osiągają sukcesy w proponowanych konkursach chemicznych, biologicznych i ekologicznych,
- są dobrze przygotowaniu do następnego etapu kształcenia z zakresu chemii i biologii.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz